Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Odpowiadamy na Wasze najczęstsze wątpliwości:

Godziny dostaw?
Diety dostarczamy dzień wcześniej, tj. od Niedzieli do czwartku w godzinach późno popołudniowych/wieczornych(w zależności od lokalizacji). Godzina jest w miarę stała po pierwszych dostawach, jednak zależy od różnych czynników na drogach.Prosimy o odbiór osobisty pierwszej dostawy – pozwoli to Państwu zapoznanie się z naszym Kierowcą.

Ilość dni w tygodniu?
Świadczymy nasze usługi od poniedziałku do piątku. Istnieje możliwość zamówienia diety na sobotę i niedziele (diety weekendowe dostarczane są w czwartek z piątkowym zestawem – różnią się od piątkowego śniadaniem, daniem głównym, deserem oraz kolacją.

Kiedy najpóźniej można zamówić dietę?
Jeżeli chcecie zacząć od poniedziałku, komplet info musimy dostać od Was do soboty, do godz. 12:00.

Zmiana adresu dostawy?
Jasne! Prosimy o info najpóźniej na 24h przed godziną dostawy.

Zawieszenie, przerwa w diecie?
Prosimy o info najpóźniej na 24h przed godziną dostawy. Napiszcie nam, na które dni diety(nie dostawy) potrzebujecie przerwę. Dni przechodzą automatycznie na koniec aktualnej diety.

Plastikowe pudełka?
Prosimy Was o prawidłową segregację i wyrzucanie naszych pudełek do żółtych pojemników na odpady – pozwoli to zrobić z naszych pudełek coś w przyszłości 🙂

Podgrzewanie w mikrofalówce?
Zdejmijcie folię ochronną i podgrzejcie. Zalecamy jednak, na czele z naszym Szefem Kuchni, odgrzanie w garnku, na patelni lub w piecu na papierze do pieczenia.